Spis treści

Na tej stronie znajduje się spis treści wszystkich wpisów na blogu. Posty uszeregowane są w kolejności od najstarszego do najnowszego. Spis aktualizowany jest automatycznie o najnowsze artykuły. Dodawane są one na końcu listy. Po tytule postu znajduje się data publikacji a na końcu kategoria, do której należy dany wpis. Po kliknięciu w nią otworzysz stronę z postami z tylko tej kategorii.

Życzę miłej lektury.

  1. Shop floor management czym jest? (11/7/2017) Wpis w kategorii: Zarządzanie
  2. Six Sigma uniwersalne zapewnienie jakości (11/8/2017) Wpis w kategorii: Ciągłe doskonalenie
  3. Diagram pokrewieństwa – poskromiona burza mózgów (11/9/2017) Wpis w kategorii: Ciągłe doskonalenie
  4. Spoiny na rysunku technicznym (11/11/2017) Wpis w kategorii: Umiejętności inżynierskie
  5. Raport 8D – rozwiązywanie problemów jakości – darmowy formularz (11/12/2017) Wpis w kategorii: Zarządzanie Jakością
  6. System zarządzania jakością – 4 filary (11/13/2017) Wpis w kategorii: Zarządzanie Jakością
  7. 5 Why – dziecięco prosta metoda do rozwiązywania problemów dorosłych (11/15/2017) Wpis w kategorii: Ciągłe doskonalenie
  8. Skuteczne spotkanie – 11 porad wg zasady Deminga na skuteczne zarządzanie spotkaniem (11/18/2017) Wpis w kategorii: Zarządzanie
  9. Układ żelazo-węgiel lub żelazo-cementyt – prosta metoda (11/19/2017) Wpis w kategorii: Umiejętności inżynierskie
  10. Jak nie marnować czasu wg Six Sigma? Sprawdź DMAIC. (11/25/2017) Wpis w kategorii: Umiejętności miękkie, Zarządzanie
  11. Diagram Pareto – zacznij od najważniejszych (11/26/2017) Wpis w kategorii: Ciągłe doskonalenie
  12. Zarządzanie reklamacjami – dobre praktyki (12/1/2017) Wpis w kategorii: Zarządzanie Jakością
  13. Poka Yoke – japońska zabawka przeciwko błędom (12/3/2017) Wpis w kategorii: Ciągłe doskonalenie
  14. PPAP automotive – proces który ułatwił globalizację (12/8/2017) Wpis w kategorii: Zarządzanie Jakością
  15. 5W2H – lepiej mądrze stać, niż głupio biegać – perspektywa problemu (12/10/2017) Wpis w kategorii: Ciągłe doskonalenie
  16. MSA R&R – Jak szybko i dobrze zrobić – Darmowy Excel i przykład (12/16/2017) Wpis w kategorii: Zarządzanie Jakością
  17. Macierz Eisenhowera – Jak nie utonąć od natłoku zadań i ogarnąć chaos (12/19/2017) Wpis w kategorii: Umiejętności miękkie, Zarządzanie
  18. Tablica Scrum – Innowacje w zarządzaniu z branży programistycznej (12/23/2017) Wpis w kategorii: Zarządzanie
  19. Diagram Ishikawy – 3 rodzaje na rozwiązanie każdego problemu (12/28/2017) Wpis w kategorii: Ciągłe doskonalenie, Zarządzanie Jakością
  20. Metoda SMART, SMARTER, SMARRT, SMARTTA – jak realizować cele (1/1/2018) Wpis w kategorii: Umiejętności miękkie, Zarządzanie
  21. Arkusz kontrolny – wartości niemierzalne – podstawy śledzenia procesu (1/6/2018) Wpis w kategorii: Zarządzanie Jakością
  22. Jakość w logistyce. Dlaczego jest równie ważna jak w produkcji? (1/10/2018) Wpis w kategorii: Zarządzanie Jakością
  23. Raport A3 – metoda Toyoty na rozwiązywanie problemów (1/16/2018) Wpis w kategorii: Zarządzanie Jakością
  24. No blame culture – nagradzaj pracowników popełniających błędy (1/23/2018) Wpis w kategorii: Zarządzanie
  25. Diagram procesu – zdefiniuj proces, aby nie chodzić w kółko. (1/27/2018) Wpis w kategorii: Ciągłe doskonalenie
  26. Komunikacja Inżyniera – najczęstsze błędy i skuteczne metody komunikacji (2/3/2018) Wpis w kategorii: Umiejętności miękkie
  27. Histogram – skuteczne zastosowanie w zarządzaniu jakością (2/7/2018) Wpis w kategorii: Zarządzanie Jakością
  28. Toyota Kata – 5 pytań ułatwiających przekonanie do zmian i rozwoju (2/12/2018) Wpis w kategorii: Ciągłe doskonalenie, Umiejętności miękkie
  29. Wykres kontrolny – karta kontrolna – weryfikacja stabilności procesu (2/21/2018) Wpis w kategorii: Zarządzanie Jakością
  30. Rysunek techniczny – jak szybko i dobrze czytać (2/26/2018) Wpis w kategorii: Umiejętności inżynierskie
  31. Ile kosztuje jakość – czyli jak obliczyć koszty jakości produktu (3/5/2018) Wpis w kategorii: Zarządzanie Jakością
  32. Jak dbać o mózg – najważniejsze narzędzie inżyniera? Siedem sprawdzonych metod (3/11/2018) Wpis w kategorii: Umiejętności miękkie
  33. Diagram korelacji – powiąż dane i określ przyczynę problemu (3/14/2018) Wpis w kategorii: Zarządzanie Jakością
  34. Jak radzić sobie z trudnymi ludźmi w pracy Inżyniera – 7 sposobów (3/18/2018) Wpis w kategorii: Umiejętności miękkie
  35. PDCA – jak daleko dojedziesz na kołach Deminga? (3/21/2018) Wpis w kategorii: Ciągłe doskonalenie, Zarządzanie
  36. Wpis gościnny: Jak rozliczyć się z przeszłością i sprawić by nie rzutowała ona na Twoją pracę zawodową (3/28/2018) Wpis w kategorii: Umiejętności miękkie
  37. Kaizen – kropla drążąca skałę konserwatyzmu (3/30/2018) Wpis w kategorii: Ciągłe doskonalenie
  38. Macierz ryzyka – najlepsza metoda wizualizacji zagrożeń (4/3/2018) Wpis w kategorii: Zarządzanie, Zarządzanie Jakością
  39. Śmierć Karoshi inżyniera Toyoty. Pięć metod aby nie dać się zabić pracy. (4/8/2018) Wpis w kategorii: Umiejętności miękkie
  40. Niezgodności spawalnicze i wady – kontrola jakości spoin spawalniczych (4/11/2018) Wpis w kategorii: Umiejętności inżynierskie
  41. Jakość produktu – osiem wymiarów jakości (4/15/2018) Wpis w kategorii: Zarządzanie Jakością
  42. Reakcja łańcuchowa Deminga – korzyści firmy z zapewnienia jakości (4/18/2018) Wpis w kategorii: Zarządzanie Jakością
  43. Toksyczni ludzie w pracy – jak nimi zarządzać? Siedem sposobów. (4/22/2018) Wpis w kategorii: Zarządzanie
  44. Inżynier jakości – co robi i jakie umiejętności ułatwiają pracę? (4/30/2018) Wpis w kategorii: Umiejętności miękkie
  45. 87 umiejętności miękkich w pracy inżyniera (5/5/2018) Wpis w kategorii: Umiejętności miękkie
  46. Standaryzacja pracy – 5 zalet wpływających na poprawę jakości (5/13/2018) Wpis w kategorii: Ciągłe doskonalenie
  47. Diagram drzewa – od ogółu do szczegółu aby zapewnić jakość (5/20/2018) Wpis w kategorii: Zarządzanie Jakością